Varia

Sada kulturismi ja fitnessi müüti 67-100/100...

Varia  |   |  tekst:  |  fotod:  |  1 kommentaar

Sada kulturismi ja fitnessi müüti 1-33/100...

Sada kulturismi ja fitnessi müüti 34-66/100...

67) Isoleeritud harjutused kasvatavad ka ohtrasti lihasmassi.

68) Trenažöörid pakuvad treenimiseks kõige turvalisema viisi.

69) Naised ei vaja harjutusi kangi ja hantlitega.

70) Ka biitsepsi tippu on võimalik teravamaks treenida ja kuju muuta.

71) Kui eesmärgiks on lihaste definitsioon ja separatsioon peab kasutama pikki seeriaid.

72) Naised ei peaks treenima samamoodi kui mehed.

73) Pallil kükkimine on ohutu ja normaalne.

74) “Toidulisand X” tõstab teie testosterooni taset 1200% võrra!!!

75) “Toidulisand X”on legaalne või seadusega lubatud steroid!!!

76) “Toidulisand X” aitas „Juss Jalakal“ kasvatada 12 nädalaga 15 kg lihasmassi!!!

77) Whey (vadaku) valk ei ole töödeldud toidulisand.

78) Kes on lihastes teab täpselt, kuidas õigesti treenida ja toituda.

79) Kes on tugev, see teab täpselt, kuidas õigesti treenida ja toituda.

80) Treeninguga on võimalik muuta naiste rinnad suuremaks.

81) Kui te hakkate treenima ja harjutama, siis rasv asendub lihastega.

82) Raskused ei pea progressiivselt kasvama.

83) Kui sa treenid, siis võid süüa mida iganes, millal iganes ja kui palju tahes.

84) Madala rasvasisaldusega toidud on sulle kasulikud.

85) Terved keedetud munad on tervisele kahjulikud!

86) Maapiim tapab teid!

87) Naised võivad ja peavadki treenima kergemate raskustega ja pikemate seeriatega.

88) Ka ilma suure pingutamiseta on võimalik saada märkimisväärselt heasse vormi.

89) Kui te oma treeningus ja arengus pole eriti edu saavutanud olete ilmselt Hardgainer.

90) Steroidide kasutajad ei pea nii kõvasti treenima kui naturaalid.

91) Naturaalse tõstjana ei ole võimalik tugevaks saada.

92) Naturaalsed kulturistid ei näe suured välja.

93) Kui netist saadud treeningualane info tundub arukas, peaksite seda usaldama.

94) Kindlasti peaksid kuulama ka nende netitreenerite nõuandeid, kellel netis pilte ja videosid ei ole.

95) Tuleb treenida suutlikkuseni, vastasel korral erilist arengut pole.

96) Peate kasutama treeninguid intensiivistavaid meetodeid.

97) Kui treeningnõuandel puudub teaduslik põhjendus, ei ole seda mõistlik ka rakendada.

98) Puuviljad on saatanast.

99) Valgusheigid teevad paksuks.

100) Ei ole võimalik areneda, treenides nädalas ainult 2 – 3 korda.

Tõlkijalt: selline „lõbus list“ müüte siis ritta seatud. Mõned on sellised, päris veidrad, kuid ei hakanud midagi vahelt ära jätma ja üritasin need ka ikka tõlkida. See „100 müüti“ kõlab kuidagi nii hästi.

Kirjutis ise pärineb siit: www.muscleandbrawn.com


Fitness.ee avaldatud teksti-, foto- ja videomaterjalide kopeerimine on lubatud ainult Robocop OÜ kirjalikul loal. Materjalide loata kasutamise eest esitatakse arve. Loa saamiseks palume pöörduda: toimetus@fitness.ee

 

Atarashii Naginata - uus spordiala?

Varia | 

Atarashii Naginata - kas uus spordiala? Eestis on spordialaga tegeletud kõigest paar aastat, kuid spordiala ise on juba mitme sajandi…


Kas valida nutikell või nutivõru?

Varia | 

Nutivõru on kiiduväärt trennikaaslane! Nutivõrud on lihtsamad nii oma välimuselt kui kasutamisvõimalustelt. Erinevalt puutetundliku…