Varia

Mehisuse marathon ehk mantatlon…

Varia  |   |  tekst:  |  fotod:  |  Kommenteeri


Enne, kui selle ürituse hukka mõistate, proovige seda – usun, et satute asjast vaimustusse ja teil tekib koheselt soov algselt tehtud tulemustes hakata arenema ning edasiminekut näitama.

Võib ju vaielda selle üle, et selline test nõuab pigem ainult jõuvasupidavust – vaidleksin sellele vastu, kuna, keharaskusega lamades surumine nõuab esmajärgus ka korralikku tugevust, et sellist raskust seeriana üldse tõsta.

Rääkides tugevusest, siis väga oluliseks osutub ajafaktor. Mantatlon´is muutub väga oluliseks võime kannatada, taluda nii vaimselt kui füüsiliselt suurt pingutust ja seda kestvalt. Klassikaliste ühe kordusmaksimumi rekordite proovimisel seda ei ole.

Tiksuv kell tõukab tagant ja esimesel korral võivad nii mõnedki kordused jääda tegemata seetõttu, et te lihtsalt ei ole valmis mentaalselt ennast kokku võtma ja välja pingutama. Ehkki jõu poolest on need teil sees olemaski.

Testi mitmekordne läbitegemine parandab pingutamise võimet, õpite kannatama ja kindlasti kasvavad kordused erinevate alade korral. Samuti õpite jõudu ja pingutust selle 20 minuti vältel jagama.

Üks on kindel: mantatlon´i ühekordne läbitegemine jätab teid kindlasti näljaseks ja te tunnete, kuidas tahate seda testi uuesti teha, et järgmisel korral paremini teha!

Originaalartikkel: The Mantathlon (T NATION)


Fitness.ee avaldatud teksti-, foto- ja videomaterjalide kopeerimine on lubatud ainult Robocop OÜ kirjalikul loal. Materjalide loata kasutamise eest esitatakse arve. Loa saamiseks palume pöörduda: toimetus@fitness.ee

 

Atarashii Naginata - uus spordiala?

Varia | 

Atarashii Naginata - kas uus spordiala? Eestis on spordialaga tegeletud kõigest paar aastat, kuid spordiala ise on juba mitme sajandi…


Kas valida nutikell või nutivõru?

Varia | 

Nutivõru on kiiduväärt trennikaaslane! Nutivõrud on lihtsamad nii oma välimuselt kui kasutamisvõimalustelt. Erinevalt puutetundliku…