Harjutust sooritatakse sujuvas tempos, maksimaalse amplituudiga.
alaselg biitseps biitseps jalg käsivars käsivars käsivars käsivars kõht õlg õlg õlg õlg rind reie tagaosa säär säär säär säär selg http://www.fitness.ee/exercise_show.php?groupID=12&lang=1 http://www.fitness.ee/exercise_show.php?groupID=12&lang=1 triitseps triitseps tuhar
better b 2013 uus Better Bodies
Venitamine on venitusasendi sissevõtmine ning staatilise asendi hoidmine 10-60 sekundit.

Venitamine aitab lihaseid taas pikendada ning vältida vigastuste ohtu, tagab hea lihastunnetuse, parandab liikuvust, kiirendab vereringet ja ainevahetust, aitab lõdvestuda ja treeningust taastuda.

Venitusharjutusi võib teha iga päev ja igal ajal. Eriti sobiv on venitada eelsoojendusel ja treeningu lõpus.
biitseps biitseps jalanelipealihas jalatagaosa kael kael käsivarred käsivarred käsivarred käsivarred kõhupõiklihased kõhupõiklihased kõhusirglihas õlg õlg õlg õlg rind säär säär säär säär selg seljasirutaja triitseps triitseps tuharalihased
Better Bodies Gym.ee