Tunne Eesti tegijat — Riinu Vassiljev

Fitness.ee | 11.09.2019, 15:54

Nimi: Riinu Vassiljev
Vanus: 37 a
Pikkus: 173 cm
Kaal: hetkel muutuv suurus😊

Kuidas jõudsid nt.oma spordiala juurde?
Peale seda, kui tegin kolm aastat tagasi jooksutreeningutega lõpparve, siis otsisin uut väljundit, sest sportimine on pikka aega moodustanud väga suure ja olulise osa minu elust.

Niisama diivanil passida ei oska.

Hakkasin abikaasa kõrvalt vaikselt jõusaalis käima. Edasi otsisin omale juba treeneri, kelle nõu ja abiga otsustasingi bikinifitnessiga tegelema hakata.

Suurim saavutus?
Eesti Karikavõistlustel käesoleva aasta kevadel bikini +172cm kategoorias 3. ja mastersis 2.koht

Teised spordialad, millega oled tegelenud?
Erinevad rühmatrennid ülikooli ajal, maratonijooks viimased 10 aastat, enne fitnessiga tegelema hakkamist.

Mis Sind motiveerib?
Motiveerib hea enesetunne, muutuse nägemine peeglist ning see mõnus-magus rammestus peale trenni.

Kuidas lõõgastud?
Käin regulaarselt massaažis, jalutamas ning kuulan samal ajal podcaste erinevatel enesearengu-, tervise- ja toitumisalastel teemadel.

Veedan aega koos perega — käime väljas söömas (seda siis muidugi võistlusvälisel ajal), kinos, looduses.

Kirjelda enda igapäevast toitumist, milliseid põhimõtteid jälgid?
Võistluseelsel ettevalmistusel on mu toitumine väga rangelt toidukordade kaupa paigas — on kindlad etteantud makrode kogused, mida täitma pean. Seetõttu on toit mul siis alati karbiga kaasas.

Kuna olen suur puu- ja juurvilja sööja, siis nende osakaal mu toidus on suur.
Samuti tarbin palju piimatooteid, munavalget läheb ka pudelite kaupa 😁

Üldiselt väga keerulisi retsepte ei armasta – puhtad maitsed ja lihtsad toidud on märksõnad, mis iseloomustavad mu toitumispõhimõtteid.

Mul ei ole ka mingit probleemi süüa sama toitu mitmeid päevi järjest. Tavaliselt teengi nädala toidud pühapäeviti ette valmis.

Toidukordi päevas on neli.

Võistlusvälisel perioodil on toitumine muidugi palju vabam. Luban endale ka toite, mis võistlusdieeti ei mahu/sobi ning väljas söömist tuleb samuti tihemini ette.

Mis on sinu lemmiktoit?
Kaerahelbepuder – nii soolane kui magus. Erinevaid maitsekombinatsioone on lõputult.

Kirjelda oma treeninguid
Trenni teen saalis 5x nädalas.

Treeningkava on jagatud hetkel lihasgruppide kaupa neljaks. Ühe päeva kava teen nädalas kaks korda. Kava muutub üldjoontes iga kolme kuu tagant.

Milliseid toidulisandeid tarbid?
D-vitamiin, seedeensüümid ja kalamaksaõli. Valgupuber, mõnikord pre-workout ja BCAA

Eeskujud
Eestist on kindlasti Jana Teder ja Helena Mang olnud mulle suureks inspiratsiooniks ja eeskujuks.

Kolm soovitust neile, kes soovivad paremasse vormi saada
1. Võta endale hea treener, kes aitab ja toetab sind oma teadmiste ja oskustega.

2. Ole järjepidev — nii treeningutes kui toitumises.

3. Sea endale realistlikud eesmärgid.

Jälgi minu ettevõtmisi ja tegemisi:
Instagramis: riinuvassiljev
Facebookis: riinu.vassiljev