Toidulisandid

Uurimus C-vitamiini kohta

Antud uurimus viidi läbi Põhja-Carolina ülikoolis: 18 noort meest tegid vasaku käega 70 kordust

Toidulisandid  |   |  tekst:  |  fotod: Anonüümne  |  Kommenteeri

Antud uurimus viidi läbi Põhja-Carolina ülikoolis: 18 noort meest tegid vasaku käega 70 kordust (biitsepsile). Samas tuleb ära märkida, et katsealused olid paremakäelised. Neile anti kaks nädalat enne ja neljal päeval pärast katseid kas platseebot või siis 3 grammi C-vitamiini iga päev.

Tulemused

C-vitamiini saanuil oli trennijärgne lihasvalu palju väiksem kui platseebot saanutel. Samas leidsid uurimuse läbiviinud teadlased, et C-vitamiin alandab ensüümi, mis “viib proteiini lihasest välja”.

Kokkuvõtteks

C-vitamiin on lausa kohustuslik lisand kõigile, kes treenivad kõvasti. C-vitamiin toimib kataboolsuse blokeerijana.

Soovitus

Söö 1-3 grammi C-vitamiini päevas. Soovitav oleks vitamiini süüa just vahetult enne ja pärast trenni. Samas ei piisa ainult C.vitamiinist, vaid tuleb süüa ka teisi antioksüdante, et saavutada parim võimalik tulemus.




Fitness.ee avaldatud teksti-, foto- ja videomaterjalide kopeerimine on lubatud ainult Robocop OÜ kirjalikul loal. Materjalide loata kasutamise eest esitatakse arve. Loa saamiseks palume pöörduda: toimetus@fitness.ee

 

Ilusad juuksed on iga naise kroon

Toidulisandid | 

Siinkohal rõhutan, et juukseid tuleks turgutada ja hooldada nii seest- kui ka väljast. Välispidistest nippidest kasutan järgmisi: üritan…


Kuidas valida ja kasutada rasvapõletajaid?”

Toidulisandid |  (3)

Mis on parim rasvapõletaja”?

[h3]Kõigepealt olgu öeldud, et mistahes “rasvapõletaja, õigemini termogeenne aine (aine, mis…


Kuidas targalt kasutada Vitargot?

Toidulisandid | 

Kuidas, miks ja millal mina Vitargot kasutan: Tavaliselt…